Sider

oktober 23, 2013

Bursdagskort til svigerfar

Svigerfar har også hatt bursdag mens han og svigermor var i utlandet. Han hadde 60 års jubileum, og hva er vel bedre enn å feire med sjokolade! Så nytt sjokoladekort er produsert!
 
 
Siden kortet var til en mann, ble det mindre blomstrer, blonder og stas.
 
 
Svigerfar er glad i historie, så her ble ark fra Jim Holtz benyttet. En mann med flosshatt preger framsiden. Håper svigerfar tar det humoristiske hintet om at han nå begynner å bli frrrryktelig gammel! Gratulerer er stanset ut i hvit kartong. Det har jeg fått av en venninne, så jeg aner ikke hvilken dies som er brukt. Men jeg liker dies veldig godt. Vurderer å kjøpe den.

 
Jeg har brukt en del rubb on's, også fra Jim Holtz. De er veldig fine, og har blitt min nye favoritt. 
 
 
 Jeg har pyntet med et enkelt fløyelsbånd i en brungrå farge. Det samme båndet har jeg brukt til snøring og på innsiden av kortet.

 
Innsiden rommer en lomme med en firkløver, som er favoritten til svigerfar. Her har jeg benyttet et søtt og litt humoristisk stempel, samt flere rubb on's. Og så er det lurt å huske at The sweetest thing's in life aren't chocolate...
 
 

 
 






Ingen kommentarer: