Sider

oktober 18, 2013

Hula mi!

Jeg er litt over gjennomsnittet interessert i hobby. Gjennom oppveksten har jeg prøvd det meste av hobbyer. Strikking, hekling, brodering, veving, akvarellmaling, silkemaling, glassmaling, keramikk, smykkelaging, gipsmaling, tegning, såpelaging, blomstertørking, sying, lysstøping, ja kort sagt, jeg har prøvd mye rart med mer eller mindre hell! Og nå er kortlaging lidenskapen! Men min egentlige hobby har jeg nok innsett at er å samle på hobbyting. Alle disse rare og mange hobbyene krever litt plass, så da har jeg fått en egen plass i 1. etasjen hvor jeg kan ha alle disse tingene. 

Det er hobbyhula mi.


Her skal jeg oppbevare alle skattene mine, og kanskje sammen med venner, lage noen nye skatter! Eller bare få en koselig kveld med hyggelige samtaler... Uannsett så gleder jeg meg! 

Ingen kommentarer: