Sider

oktober 22, 2015

Morsdagskort

 Dette tri-shutter kortet laget jeg til mamma på morsdagen. Se mal under tilsvarende kort som jeg lagde til et dåpskort. Jeg prøvde å bruke friske vårfarger. Den lille Magnolia-jenta på forsiden er tusjet med mine Copics.



 
Ved en tilfeldighet hadde jeg noen mordagsstempel som jeg kjøpte i USA. De kom godt til nytte nå. Ellers så er kortet enkelt pyntet, da jeg ikke hadde så god tid. Men jeg synes faktisk at det enkle ofte er like fint. 
 



 
Jeg la også inn litt symbolikk i kortet, ved at jeg la inn litt papir som ble brukt på dåpstakkekortet til det ene barnebarnet hennes. Tenkte at det var litt kjekt å bruke noen rester, men som samtidig betydde noe for meg.


Mamma ble veldig glad for kortet, og det står nå i kortsamlingen hennes :) 

Ingen kommentarer: