Sider

oktober 22, 2015

Mitt første mix media lerret

Nå har jeg prøvd noe nytt. To venninner ringte en kveld og lurte på om jeg ville prøve å lage et lerret sammen med dem. Jeg var ikke helt klar for scrapping men somlet meg til slutt over til dem. Og gjett om jeg er glad for det nå. Det var jo kjempe gøy, og jeg fikk laget dette bildet i en fei. Veldig ulikt meg å produsere så fort. Vi fikk alle laget et bilde hver.



Vi brukte et 30×30 lerret fra Søstrene Grene. Det malte vi først med hvitmaling fra samme butikk. Så var det egentlig bare å begynne å leke seg med de tingene jeg hadde tilgjengelig. Jeg tok utgangspunkt i et bilde av den minste gutten min. 



Jeg brukte litt utstansede papir figurer og noen transparent mønsterpapir fra Tim Holtz.
 


 Og noen project life kort med noen fine tekster ble også brukt.



Dette var gøy og dette må gjentas... ihvertfall en gang til... Den største må jo også ha et blide. :) 

Ingen kommentarer: