Sider

november 04, 2016

Bursdags album

Da er jeg ferdig med et litt stort bursdagskortprosjekt... ett kort som endte i et album fordi jeg synes det er kjedelig å lage like kort hver gang, og fordi jeg liker å brette. Det skulle vise seg å være litt større enn ventet. Nærmere 30 sider å pynte... så her har jeg flyttet på mye papir! Men ble da ferdig til slutt. Det er meningen at bursdagsbarnet skal sette bilder fra bursdagen i albumet selv. 


Jeg har hentet mal til selve albumet på denne siden. Mini Album Det er en veldig grei veiledning å følge.  


På forsiden er det pyntet med et av mine favorittstempler fra Saturated Canary. Jenta er tusjet med mine Copics. Gjennom albumet har jeg benyttet meg av en rekke tekster og motiv fra ulike project life kort. Mine favoritter er fra Kaiser Kraft. 

Albumet er bygd opp med en rekke klaffer og tags der det er god plass til å sette inn bilder og sitt eget særpreg. Nedenfor finner man bilder fra alle sidene og klaffene i boka. Det er også noen tags man kan dra opp for å skrive noe, eller sette flere bilder på. Disse ble det skrevet en hilsen på til bursdagsbarnet fra alle gjestene i selskapet. Disse tag'ene har jeg bare brukt store project life kort på, og jeg har ikke tatt bilder av de. 















Ingen kommentarer: